Για ακόμη μία χρονιά, η Ευρώπη αποτέλεσε την καλύτερη αγορά της Mercedes-Benz. Με ανάπτυξη της τάξης του 12,4%, κυρίως εξαιτίας της δυναμικής της E-Class και των SUVs, επιτεύχθηκε ο μεγαλύτερος όγκος πωλήσεων: σχεδόν 900.000 οχήματα Mercedes-Benz πωλήθηκαν σε πελάτες στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών. Στη Γερμανία, 293.209 καταναλωτές επέλεξαν το νέο τους αυτοκίνητο με σήμα το τριάκτινο αστέρι, αύξηση 7,2% σε σχέση με το 2015. Εξάλλου, διψήφιο ποσοστό αύξησης παρουσίασε η μάρκα και στις υπόλοιπες μεγάλες αγορές της Ευρώπης: Μεγάλη Βρετανία (+16,6%), Γαλλία (+16,7%), Iταλία (+16,6%), Ισπανία (+18,2%) και Βέλγιο (+17,5%). Αναφορικά με τις χώρες του Ευρωπαϊκού νότου, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ιταλία και την Πορτογαλία, η Mercedes-Benz ήταν η premium μάρκα με τις περισσότερες νέες ταξινομήσεις το 2016.