Τα τελευταία χρόνια οι πετρελαιοκινητήρες μπήκαν στην ζωή μας , άσχετα αν ακούγονται πολλά ότι τα επόμενα χρόνια δεν θα μπορούν να κυκλοφορούν στις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης, αλλά και της Ελλάδας. Σήμερα όμως κυκλοφορεί ένα μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων με βασικό καύσιμο το πετρέλαιο.

Αν και τα προηγούμενα χρόνια στην Ελλάδα η ποιότητα του πετρελαίου ήταν κακή, εντούτοις έχουν γίνει πολλά βήματα βελτίωσης. Φυσικά σε αυτό έχει συμβάλλει και τα βιοκαύσιμα που βρίσκονται σε μεγάλο βαθμό σε κάθε λίτρου πετρελαίου. Αυτό έχει τα θετικά του, με τη μείωση των εκπομπών ρύπων και την καλύτερη λειτουργία του κινητήρα, αλλά και τα αρνητικά του που σε περίπτωση το όχημα μείνει σε ακινησία για αρκετές ημέρες στο ντεπόζιτο θα αρχίσουν να δημιουργούνται μικροοργανισμοί που έχει ως συνέπεια να εμποδίσουν την καλή λειτουργία των φίλτρων, της αντλίας και των υπολοίπων στοιχείων του κινητήρα.

Το πρόβλημα λύνετε εύκολα με το αντιβακτηριακό ενισχυτικό πετρελαίου Top-Mag Diesel plus 1:1000 που παρέχει ισχυρή αντιβακτηριακή προστασία κατά της μυκητολάσπης. Παράλληλα με την χρήση του αποτελεί και ένα πολύ καλό ενισχυτικό και βελτιωτικό κετανίων, σε σημείο που να τα αυξάνει 3 έως 4 μονάδες. Και όλα αυτά ακόμη και στην περιεκτικότητα του πετρελαίου σε Bio-diesel έως 20%.

Με αντιβακτηριακά πρόσθετα κατά βακτηρίων και μυκητών στο πετρέλαιο, ουσιαστικά καθαρίζει τα μπέκ ψεκασμού και την πόμπα υψηλής πίεσης. Μειώνει την κατανάλωση καυσίμων. Με σταθεροποιητές καυσίμου. Προσφέρει καθαρή καύση και μείωση των εκπομπών καυσαερίου, ενώ παρέχει εύκολη εκκίνηση σε χαμηλές θερμοκρασίες. Παράλληλα αυξάνει την ισχύ του κινητήρα, καθαρίζει και διατηρεί καθαρό το κύκλωμα καυσίμου και προστατεύει από την διάβρωση το ρεζερβουάρ και το χώρο καύσης στο εσωτερικό του κινητήρα.

Η δοσολογία του είναι ένα λίτρο για 1.000 λίτρα πετρελαίου. Δεν θα πρέπει ωστόσο να ξεχάσουμε ότι έχουν αντιπαγωτική προστασία κατά την διάρκεια του χειμώνα και διευκολύνει στην απόφραξη στο σύστημα τροφοδοσίας.

Κάνοντας μια μικρή ανασκόπηση των σύγχρονων κινητήρων πετρελαίου πρέπει να επισημάνουμε ότι καρδιά του πετρελαιοκινητήρα είναι η αντλία καυσίμου, που λειτουργεί με πολύ υψηλές πιέσεις, είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη στο καύσιμο κακής ποιότητας και ακριβή στην επισκευή (και δεν καλύπτεται πάντα από εγγύηση). Τα «βρώμικα» όπως πολλοί λένε πετρέλαια προέρχονται συνήθως από νοθεία, οπότε εδώ είναι ακόμα πιο σημαντικό να ανεφοδιάζεστε από πρατήρια που σας έχουν πείσει με την ποιότητα του καυσίμου που πωλούν. Εδώ έρχεται και πρέπει να βάλουμε το αντιβακτηριακό ενισχυτικό πετρελαίου. Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι το πετρέλαιο είναι πιο ευαίσθητο στις χαμηλές θερμοκρασίες απ’ ότι η βενζίνη. Τα διυλιστήρια προσαρμόζουν το προϊόν που παράγουν ανάλογα με τις κλιματικές συνθήκες κάθε εποχής, αν και στη χώρα μας το πρόβλημα είναι μόνο κατά τόπους έντονο.

Το πρόβλημα εκπομπής μικρο-σωματιδίων από τους κινητήρες πετρελαίου είναι υπαρκτό, αν και περιορίζεται σημαντικά με βάση τις προδιαγραφές Euro 5 και 6. Πάντως σε κάθε περίπτωση τα ιδιωτικής χρήσης πετρελαιοκίνητα μοντέλα που θα πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές και θα κινούνται στους δρόμους Αθήνας και Θεσσαλονίκης δεν θα ενισχύσουν το πρόβλημα, που πέρα από τις βιομηχανικές δραστηριότητες και τις κεντρικές θερμάνσεις προκαλείται κυρίως από τα φορτηγά και λεωφορεία παλιάς τεχνολογίας που επιπλέον σε μεγάλο ποσοστό είναι και κακά συντηρημένα. Κάτι που ισχύει βέβαια και για τα ταξί.

Όλοι αυτοί οι λόγοι κάνουν το αντιβακτηριακό ενισχυτικό πετρελαίου Top-Mag Diesel plus 1:1000 επιτακτική ανάγκη για όλους όσους έχουν στην κατοχή τους κινητήρες diesel. Για η απόκτησή τους είναι ακριβή και δεν θα πρέπει να κάνουμε ακριβότερη την συντήρησή τους.