Πριν λίγο καιρό όλοι οι Έλληνες ήθελαν να αποκτήσουν ένα πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο. Σήμερα τα πράγματα τείνουν να αλλάξουν, καθώς για να μπορείς να συντηρήσεις ένα αυτοκίνητο diesel θα πρέπει να κάνεις πάνω από 15.000 χιλιόμετρα τον χρόνο. Παράλληλα για να συμφέρει η αγορά του θα πρέπει καθημερινά ο οδηγός να διανύει μεγάλες αποστάσεις. Αυτό δυστυχώς δεν γίνεται από το μεγαλύτερο μέρος των οδηγών για διάφορους λόγους. Έτσι, αυξάνεται σταδιακά η τάση παραμονής στα μικρά βενζινοκίνητα. Η τεχνολογία των τελευταίων ετών -άλλωστε- μεταμόρφωσε τα μικρά αυτοκίνητα σε “πυραύλους” με υψηλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Από την άλλη δε θα πρέπει να παραγνωρίζουμε και το γεγονός ότι σε ελάχιστα χρόνια από σήμερα η ηλεκτροκίνηση θα είναι αυτή που θα κεντρίζει το ενδιαφέρον των φίλων της αυτοκίνησης. Οι προβλέψεις αναφέρουν ότι μέχρι το 2040 το 35% των αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν ακόμη και στην Ελλάδα θα είναι ηλεκτροκίνητα. Ήδη χώρες της Ευρώπης κατάφεραν να ανεβάσουν το ποσοστό της ηλεκτροκίνησης σε υψηλά επίπεδα. Όπως συμβαίνει στην Ολλανδία. Είναι σίγουρο ότι το κόστος των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων μήνα με το μήνα θα μειώνεται, όσο η τεχνολογία των μπαταριών οδεύει σε υψηλά επίπεδα και αυξάνεται σταδιακά η παραγωγής τους. Το εναρκτήριο έναυσμα της ηλεκτροκίνησης από τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δόθηκε πριν από ελάχιστα έτη. Μένει πλέον λίγος χρόνος για να υλοποιήσουν τα πλάνα τους που είναι να μετατρέψουν σε ασύμφορη λύση την αγορά αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς θα είναι ακριβότερο από αυτό ενός ηλεκτροκίνητου μοντέλου...